דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיים של מסחור במחזור של קניות סלולרי 

מאת    [ 12/07/2013 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 1932 פעמים ]

כשזה מגיע למסחר סלולרי, יש לרוב המשווקים שתי מטרות עיקריות:

- להגיע ללקוחות חדשים

- להגדיל את בסיס לקוחות קיים במטרה שהלקוחות גם יחזרו לחנות.

 

למסחר סלולרי יש תפקיד מרכזי בדירבון מאמצים אלה. במקביל, שיווק סלולרי מציג גם אתגר. אתגר שיווק סלולרי מוצג לקמעונאים הוא הזמינות של מידע לא רצוי, או מציעים מחירים תחרותיים במיוחד עלדי מתחרים. חברות לומדות שהם חייבים ליצור אסטרטגית שיווק סלולרי יזומה כדי לגרום לקונים שלהם להשתמש בטלפון שלהם כדי לתקשר איתם, ואילו במיקום הפיזי של החנות סלולרי אמרו להיות מכשיר חיפוש מהיר כדי לראות אם ניתן למצוא את אותו המוצר עם מחיר פחות יקר.

כולנו כבר מכירים את זה הירשם עכשיו! הזדמנויות ייחודיות

כיוון נכון של שיווק סלולרי מציג הזדמנויות עבור קמעונאים רבים. קח את הפרסום סלולרי, למשל. פרמטרים אוריינטציה כגון שפה שבה טלפון הוא המיקום המדויק של משתמש ושימוש הספציפי הנתונים האילו יסייעו להתאמת מודעות עלפי מיקום קמעונאים בצורה יעילה יותר ולהשיג כך לקוחות חדשים. ואז יש גם את אסטרטגית שיווק סלולרי עם הודעת סמס, ה-SMS עבור השיווק, אשר הוכח להיות אחד כלים החזקים ביותר לשיווק ומשמש לעתים קרובות על ידי משווקים לעודד את הצרכנים להגיע לחנות.

גם פשטות הודעת סמס עבור השיווק הוכיחו כי ערכה לא יסולא בפז לקמעונאים מקומיים, אתה יכול להתאים אישית את מסעות הפרסום שלך ברגע האחרון, התאמה אשר מבוססת על הפעילות השוטפת והמלאי בחנות.

שיווק סלולרי שלא הוכיח שהוא כלי רב עוצמה בשיווק מחדש למרות שרבים חשבו שזה הדבר הבא, הם יישומים סלולרים, יישומים ניידים ממשיכים להתמודד עם שיעורי ההחזקה נמוכים, עם סטטיסטיקה שרבים שהורידו את היישום אבל אפילו לא פתחו אותו לאחר ההורדה הראשונית. יישומים ניידים הם אולם עדיין חלק חשוב בפאזל של קמעונאים רבים, כמו סוחרים רבים דיווחו שראו קונים עוברים אל האתר הנייד של החנות עבור הורדת יישומים באמצע תהליך הקנייה. הדבר מצביע על כך שהצרכנים מעדיפים לסגור רכישה על ידי הניסיון של היישום במידת האפשר.מומחים סבורים שמותגים שייצרו אסטרטגיה רב ערוצית שפותחו באופןעמוק יותר עבור הסלולרי יצליחו יותר בעתיד.

למעשה, סוחרים מחפשים נתונים הניידים של המכירות או כניסות לאתר, להבין מה הצרכנים רוצים בסלולרי, וללמוד מה עובד הכי טוב מבפנים. מגמה זאת צפוייה לראות התייעלות של תהליכים שונים הקשורים לקנייה קמעונאית, דוגמא טובה לכך מציגה התנועה של אתר עסקות יומי מסיבי עם מחשבים ניידים של אפל."

מחזור של קניות סלולרי

קונים מחוברים יותר ויותר, יש להם אינטראקציה עם תוכן פירוט מה אפשר לרכוש בקרבת מיקומם הפיזי, יישומים מסוג זה כבר נמצאים בטלפונים שלהם, ועל המחשב בבית או בעבודה.

זהו רב ערוצי.

ערוץ יחיד זה לא מספיק. עם זאת, אתה חייב להיות מסונכרן על כל ערוץ. חברות חייבות למצוא דרכים לחבר את החוויה של קונה גם אם היה במחשב האישי שלו עם מה שהם רואים בחנות, ומידע על המוצרים שהם מחפשים את הטלפונים שלהם בעת שעמדו בקופה. במובן מסוים, החלק העליון של המשפך נמצא בכל מקום, זאת היא נקודת המכירה, ואם אתה הצרכן, אין דרך טובה יותר לעשות קניות, שכן כל המכשירים האלה ונקודות אינטראקציה וממש יכול לבלות את כל להתכנס בפעם אחת.

אבל יש בעייה, האגודלים הם בעיה גדולה עבור קמעונאים.

אתרים קמעונאיות רבים לא נועדו להתאים את מסך המגע תזרים המזומנים עם הגלישה הסלולרית, אשר לעתים קרובות מוביל לצרכנים לעכב את הרכישה או לקנות במקום אחר. חלק גדול מבעיה זאת ניתן להתגבר באמצעות עקרונות עיצוב טובים לאתר הסלולרי שלכם, לגרום יותר נוחות גישה והיישום של זרימה פשוטה מושלמת עם שילוב של PayPal או אמזון עבור תשלומים.

מכשול נוסף כדי להתגבר הוא התצוגה של סינכרוניזציה, האתגר הוא לספק לצרכנים סיבה משכנעת כדי להישאר מחובר לחוויה שלך בכל המכשירים שלך, אז כשאתה מגיע הביתה אחרי היום של קניות יותר קל לי לחזור במהירות למוצרים שמעניינים אותי. "זה מסך מגע," בין הטלפונים וטבליות, אנו מאמינים כי בתוך כמה שנים קניות באינטרנט יהיו כבר סטנדרט - בשלב מסוים במחזור החיים שלהם - הזרימה דרך מסך מגע.

בין אם הרכישה הושלמה ביום במסך המגע יהיה יותר תלוי כמה אתר מותאם קמעונאית מכוונת מסך מגע ההודעה עבור קמעונאים צריכים להיות מאוד ברורים. צרף ניסיון התשלום שלך כדי לייעל את מסכי מגע רוב הצרכנים מסתמכים על זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב